11. januar 2012

Det blåser på toppene i Bergen i kveld

Hva er vel bedre enn å sitte i sofakroken med noe varmt i koppen når det stormer som værst ute? Regnet pisker på ruta og bringer bud om ruskevær. Da er det deilig å trekke teppet godt over seg og drømme om varmere strøk, eller filosofere litt over livets små og store spørsmål - eller bare skrive ned noen fine ord eller lage liste over mål for 2012... Disse fine skrivebøkene fra Santoro-London kan være gode å ha uansett hva det er du ønsker å skrive ned. Noe jeg skal skrive ned for fremtiden er det eldstegutten min sa til meg da han satt på fanget mitt her en kveld; "Mamma, jeg er forelsket i deg. Du er så fin." Hvem kan la være å bli sjarmert av noe sånt???

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...