26. februar 2012

Jeg vet hva jeg skal ha med meg...

...når jeg reiser på ferie denne sommeren! Da tenker jeg ikke på fotoapparat, klær, badetøy, lommebok, etc. Nei, det er det lille ekstra jeg tenker på... Passet mitt skal få et Travel passfutteral, kofferten min en Travel bagasjelapp og alt av adresser, pakkelister og daglige aktiviteter skal noteres i en Penguin Book notatbok. Passfutteralet gjør det enklere å finne mitt pass blant de fire passene jeg skal holde kontroll på til enhver tid. Bagasjelappen gjør det enklere å finne nettopp min koffert på bagasjebåndet når vi lander ved destinasjonen. Notatboken vil jeg ha fordi jeg liker å ha fine bøker til alle mine notater, lister og gjøremål. Alt dette, og mere til, er nå på plass hos www.muscari.no.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...