14. september 2012

Salg hos Muscari

Jeg har forsømt meg i det siste - og jeg skylder på alle dere inspirerende bloggere der ute! Da jeg først startet denne bloggen, var hovedtanken at jeg skulle promotere varer fra Muscari, men så begynte jeg å se meg litt rundt i bloggverdenen og ble helt oppslukt av alle de flotte prosjektene og blogginnleggene deres. Jeg prøver med dette å hente meg litt inn igjen - men vil også fortsette å la meg inspirere og dele noe av dette med dere!


Muscari har salg på alle varer fra My Hooky og Spiegelburg/Coppenrath. Noen av produktene kan du se her:

Hva med et flott manikyrsett til neste reise? Det har en hendig størrelse og kommer i et praktisk etui.




 
 
Har du noen gang savnet et sted å henge/sette veska di eller jakken din når du er på kafè med gode venner? Da kan en veskehenger fra My Hooky være akkurat det du trenger.
 



 
Nå som høsten og regnet er her, i hvert fall på vestlandet, kan det kanskje være kjekt å beskytte sykkelsetet med et sjarmerende rødt trekk med hvite prikker? Trenger du noe å ha tingene dine i, får du en flott sykkelveske i samme mønster. Den er enkel å feste til sykkelen og å ta med seg når du kommer frem.
 

 
 
Dette, og mye mer, finner du nå på salg hos Muscari.
Håper jeg har vekket din interesse :)
 
 
I samarbeid med Muscari vil det snart komme et aldri så lite lotteri her hos meg.
Følg med, følg med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...