23. desember 2012

I siste liten...

...ble jeg ferdig med julesokken til sjarmøren i midten. Det er veldig viktig at alt er rettferdig (i følge eldstemann - så lenge det går i hans favør), så da var det på sin plass at han også fikk sin egen sokk og ikke bare en julepose mor fikk i julegave for noen år siden. Det er ikke plass til like mye i posen som i sokken - en vesentlig forskjell. Jeg har også kjøpt inn noen små bjeller som jeg tenkte å henge langs fleecekanten hvis det er ønsket (og jeg får tid)...
 
Dette blir nok siste innlegget før den store dagen - med Tre Nøtter til Askepott, Disneys Jul, Reisen til Julestjernen, Tante Pose, julegodter, julemat og julegaver. Jeg er vel heldig hvis jeg får sett Tre Nøtter til Askepott tenker jeg... Uansett;
 
Ha ei riktig god jul alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...