11. desember 2012

Jul i glass

Som nevnt i forrige innlegg, så begynner desember med julepynting i grått, hvitt og glass hos oss grunnet mannen i huset sitt forbud mot nisser så tidlig... Vi er glade i de tradisjonelle julefargene også, men de kommer da ikke før et par dager før juleaften. Jeg har vært så heldig å ha fått fin julepynt i glass i gave tidligere år.
Disse fine juletrærne fikk jeg fra min mor for flere år siden. De er laget av en av hennes venninner og tidligere naboer som nå holder til på Hidra utenfor Flekkefjord.
Legg også merke til det fine juleværet vi har (hatt) i Bergen - snø, og sol fra skyfri himmel!
Disse koselige pepperkakemennene i glass fikk jeg i julegave av ei god venninne for noen år siden.

3 kommentarer:

  1. Så fine de var i lyset - minner meg om noen glassfugler jeg hadde som liten. De vil jeg jommen gå på jakt etter hos min mor :)
    Fin uke til deg :)

    SvarSlett
  2. Eg hadde heilt gløymt glas juletrea du hadde fått av meg. Jammen var dei fine! Ellers så har du pynta veldig flott tykkjer eg.

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...