23. februar 2013

Liten veske

Endelig er det større, men fortsatt lille, prosjektet ferdig :) Jeg kunne ikke helt bestemme meg for om jeg skulle bruke en rose, de små hjertene eller de små blomstene til dekor på denne pungen. Etter litt frem og tilbake ble det rosen. Eldstemann var imponert over størrelsen på "pengenpungen" og ville ha den til sparepengene sine. Jeg er vanligvis mot det å skille for mye på jente- og gutteting, men tror vel at denne er litt i det feminine laget for gutter... 

 
Finally is the larger, but still quite small, project finished :) I could not decide on how to decorate the purse: a rose, tiny hearts or tiny flowers. As you can see I decided on the rose. My eldest son was impressed by the size and wanted it for his savings. Usually I am against separating girls' and boys' things, but even I think this is a bit on the feminine side for him...

3 kommentarer:

  1. For ei søt lita veske. Den ble fin med blomsten på :)

    SvarSlett
  2. Wow så flink du er, kjempesøt veske!
    Jeg har dilla på å sy igjen jeg nå :)
    God lørdag!

    SvarSlett
  3. Den var kjempefin! Flotte fargar du hadde valgt:)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...