3. mars 2013

Mormor og Mio

Jeg er muligens en smule treg av meg, men Harry Camping har byttet navn til Mormor og Mio, eller kanskje jeg bare er litt for sjeldent i Stavanger?! Jeg ble fortalt at navnet Harry Camping hang igjen fra den tiden de solgte Vintage klær til voksne, noe de sluttet med for flere år siden. Navnebyttet ble gjort i løpet av 2012. Mormor og Mio er navnet på barneklærene de syr og selger - alt i retro; både snittet og stoffene. De selger også andre merker innen barneklær og noe leker, skrivebøker, interiør og vesker, med mer.
 
Sånn ser fasaden ut nå som de har endret navn. Hvordan den så ut før, kan du se HER.
Sjarmerende merkelapper på klærne 
Hjemmelagede ting koster gjerne en del, men det stoppet ikke meg fra å snope meg et par ting til vesla vår (bare ikke si det til mannen i huset...):
Romslig dress/sparkebukse i et utrolig mykt stoff. Jeg gleder meg til å ta den i bruk!
God, gammeldags babylue som de produserer i samarbeid med Hufa i Ålesund. De har mange ulike stoff og mønstre, både klassiske og mer fargerike. Jeg kunne kjøpt opp til flere, men måtte begrense meg til denne...

I have visited Stavanger and the shop Mormor og Mio. It was called Harry Camping the last time I was there. Mormor og Mio is also the name of the children's clothes that they make themselves. Homemade clothes are pretty expensive, but I just had to buy a few things for our baby girl.

4 kommentarer:

  1. Det ser ut som ein spennandes butikk for dei med ungar:)
    Eg har ikkje vore i Stavanger sidan eg gjekk i småskulen. Kanskje på tide å ta ein tur i den retningen.....

    SvarSlett
  2. Så fine ting.
    Høres ut som en flott butikk.

    SvarSlett
  3. Så spennende denne butikken ser ut til å være :)
    Jeg har aldri vært i Stavanger..må dit en gang !
    Fine klær du hadde kjøpt .

    Janne

    SvarSlett
  4. Søte ting du hadde kjøpt!! Mormor og Mio har åpnet nettbutikk nå www.mormorogmio.no ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...