6. mai 2013

Skatter hos mor og far

Det har vært stille her inne en liten stund mens Mannen i Huset har vært på jobbtur (til varmere strøk, den heldiggrisen!) og mormor og tante har vært på (hjelpe-)besøk. Nå har besøket (dessverre) reist og det føles litt tomt - inntil mann og barn kommer hjem fra jobb og barnehage om noen timer... Frem til da koser Minsten og Mor seg i hverandres selskap mens vaskemaskinen går. Litt etterlengtet blogging og kreativitet er det også tid til - heldigvis! Resultatet av kreativiteten får komme senere, nå nøyer jeg meg med et lite nostalgisk gjensyn med skatter fra mine besteforeldres hjem som mine foreldre har tatt vare på - og fremdeles lar komme til sin rett :)
 
Originale lamper fra soverommene
De gode, gamle negerdamene
Krukken på sin faste plass i trappa - der den alltid har stått
Pappas barneseng - også brukt av barn og barnebarn
Sengetøy som vekker minner - stadig i bruk
Hjulene på bussen de går rundt og rundt...

2 kommentarer:

  1. Det er så koselig med slike ting som gir fine minner. Det var ei skikkelig koselig seng og sengesett :)

    SvarSlett
  2. Jeg bare elsker de negerdamene !
    Ser stadig etter slike.
    Herlige sengklær i den barnesenga :)

    Janne

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...