25. oktober 2013

Beltespenner og litt til

Siste visning av skatter etter farmor - dvs. jeg har fortsatt mange moteblader, blant annet barnemote, men ikke flere konkrete ting som jeg kan bruke i mitt eget arbeid. Her er en fin samling beltespenner som kanskje kan brukes til en kjole eller to en gang i fremtiden?
 Er det noen som vet hva nåla ved siden av skal brukes til?
17. mai-sløyfe med "Gamlekongen" vekker minner...
I tillegg fant jeg en 1-øre fra 1920 og vår første konge i nyere tid, Kong Haakon den 7.
Det er lenge siden 1-øren har vært i bruk - nå er det bare så vidt krona blir brukt. Det er vel ikke helt sant; var på butikken i dag og kunne kjøpe norske epler til kr 14,91 pr kg! Må innrømme at jeg synes det er blir litt dumt.
Jeg tar med meg de minste til Spania i natt (bokstavelig talt), men skal prøve å få blogger til å virke på den nye telefonen - og følge dere med Bloglovin'.

Ha en riktig flott helg alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...