22. oktober 2013

Vi benker oss...

Jeg begynner å få abstinenser; uten PC i snart to uker og uten smarttelefon i en og en halv... Hvordan kan det ha seg at en "ulykke" sjeldent kommer alene?! Først valgte PCen å ta kvelden, og Mannen i Huset trengte PC nummer to på jobbreise - deretter valgte mobilen å si takk for seg også. Man kan vel muligens si at det ikke er en ulykke, men snarere en gylden mulighet til å ta tiden tilbake. Det har jeg til en viss grad gjort, men jeg har savnet dere og tenkt at det er på høy tid med et innlegg eller tre! Mannen er heldigvis i hus igjen, og det er også PCen, så da kan jeg endelig vise noe av det tiden i høst har blitt brukt til :)

Planen er å lage en koselig liten krok under verandaen med tid og stunder - forhåpentligvis til våren - så da måtte et par møbler friskes opp. Først ut var en benk kjøpt hos Living for noen år siden:
Benken var ikke av den beste kvalitet, så Mannen i Huset skrudde inn et par ekstra skruer slik at den forhåpentligvis ikke faller fra hverandre med det første...
Her skal det bli fargerikt :)
 
Nå får vi håpe at Drygolin holder hva de lover. Kanskje malingen holder lengere enn treverket :)
Vi er i hvert fall godt fornøyde med resultatet og satser på mange koselige stunder i den i tiden fremover.

Og jeg satser på å være mer tilstede på bloggen fremover, men ikke i neste uke, for da tar jeg med meg de to minste til varmere strøk. Det gleder vi oss til! Da har jeg også fått ny telefon, så følg med på Instagram om dere vil - @annesmuscari

Nyt siste del av oktober - nå kommer mørketiden (les; regn, vind og mørke i Bergen).

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...